19 Kasım 2015 Perşembe

OKUL KOKUSU..

Ey gidi günler eyy.Sizde özledinizmi okul kokusunu iyisiyle kötüsüyle arkadaşlarınızı emektar öğretmenlerinizi ben çok özledim.Azıcık sizlerle o günlere dönelimmi??

Hepimizin hem sevdiği hem sevmediği öğretmenler olmuştur tabi ama hani bazı öğretmen vardır hem öğretir:hem sever: kimi zaman anne: kimi zaman baba: olur unutmadık onları okulu bize sevdiren: şiirlere konu olan: şevkat dolu büyük insanlar ellerinizden öperiz..

Biliyorum aklımda merak etmeyin unutmadım onları. Okulun despot tarih öğretmenleri nefes aldırmaz:rencide edip:aşağılamak için fırsat kollayan:vücudunun heryerinde göz ve kulak olan disiplinle kafayı bozmuş kompleksli öğretmenleri unutmadım.Aslında sorunları hep kendiyle olan ama bir türlü çözememiş olan insan şekli.

Birde yaşayan ve yaşatan vardır.Her ikisindede ileride pişmanlık duyarız.Eğer sınıfın şişman çocuğu sizseniz şişko patates olursunuz bunu söyleyen arkadaşlarınızdan nefret edersiniz çünkü sizi içe dönük: özgüvensiz:asosyal yapmışlardırki;şuanda muhtemelen yaptıklarının ne kadar yanlış olduğunu düşünüp vicdan yapıyorlardır.Yani size söylediler kafanıza taktınız keşke takmasaydım pişmanlığı yaşadınız:onlar söyledi keşke söylemeseydim pişmanlığı yaşadılar.Kötü söz döner dolaşır sahibini bulur inanın bu gerçek siz görmesenizde olur bu.




Bu sıralar neler gördü;ne dertler: ne başarılar ne uyuklayan hayalperest çocuklar.Hayatı tiye alan hayallerde mutlu olan şirin kalpler..


Hiç inermeydi; o zehir gibi işleyen beyinlerin parmakları_örtmenim!!örtmenim..Fıldır fıldır gözlerle bakar pür dikkat kesilirdi kulakları.Her konuyu anlar: şiirleri ezberler ;yakalarını itinayla kapatıp;tüm kurallara uyarlardı.Bu gün büyük insan olmuşlarmıdır?Olmuşlardır muhtemelen..




Öğretmenin ve ailenin gruru taktir alan öğrenci.Eve gidiş yolunda göğsümüzde taşırdık herkes görsün bilsin diye.Eve gittiğinde bilirdinki sıcacık şevkatli kollar sana açılıp kucaklara alınıp herkese anlatılıcaktı bu başarın.İşte o zaman emeğinin karşılığını alırdın para parayı çeker;başarıda başarıyı.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder