20 Kasım 2015 Cuma

BİZİM ÇOCUKLARIMIZ..

SICACIK;ELLERİN NE GÜZELDE DOLANIRDI SAÇLARIMDA;MASALLAR OKURDUN YA HANİ EN DERİN DUYGULARINLA;SENİ ÜZDÜĞÜMDE HİÇ ACITMADIN BENİ ANNECİM;BEN KÖTÜ ÇOCUK OLDUM ARTIK YATAĞIMI ISLATĞĞIM İÇİN DÖVDÜLER BENİ;CEZA VERDİLER GÜNEŞ ÇIKANA KADAR ISLAK YATTIM ÜŞÜDÜM ANNECİM GEL ISIT BENİ.MASALLAR OKU EN İNCE DUYGULARLA İYİ ÇOCUK YAP BENİ SEV BENİ ANNE BEKLİYORUM....








Hiç aklınıza gelir mi bazen?Öksüz:yetim kalmış minik kalpler:aklımızda nasılki heran ölüm olmalıysa heranda k lazım.Güzel:çirkin:kirli: temiz gözetmeksizin kucağımızı açmalıyız minik yavrulara çümkü onlarnı heran başında bekleyen anneleri:babaları yok.Pahalı hediyelere gerek yok tek istekleri şevkatli eller.Tabiiki birer çikolata onları çok çok mutlu eder ama lütfen ilk önce kendi halkın..Önce bir sağına soluna bak bakayım yardıma muhtaç kim var ülkende sonra git doyur afrikadaki çocukları.Mesela ben şunu anlamıyorum neden okullarda afrikalı yada diğer ülkedeki insanlar için para toplanır neden kimse demez hadi gelin el birliğiyle ülkemdeki yardıma muhtaç çocuklar olmalı.Laf olsun diye değilde tüm kalbimizle isteyerek:dileyerek çocuk yuvalarına uğrasak ne kadar sevinirler dimi sevgiyi nadir görüp hisseden yanlız kalmış günahsız yürekler:Çocuk yuvalarındaki çocuklarla ilgili çok araştırma yaptım ve hala devam ediyorum onları ziyaret edeceğiniz zaman çok dikkatli olmalısınız duygusal olarak fazlasıyla hassas ve narinler eğer haftada bir gitmeye kararlıysanız bunu aksatmamalısınızEğer aksatırsanız inanılmaz bir çöküntü yaşıyorlarBunun dengesini çok iyi kurmahalkıma el uzatıp kalkındıralımda adam edelim.Kimse sokakta yatan yaşlı amcayı: ayağında hala ayakkabısı olmayan çocuğu düşünmez.Ülkemizde bir sürü kibritçi çocuk varken neden diğer ülkedeki kibritçi çocuklara el uzatayım ilk önce elimizi kendi çocuklarımıza uzatalım..
























Hiç yorum yok:

Yorum Gönder