19 Kasım 2015 Perşembe

KÜÇÜKKUYU'DA TATİL YAPTINIZ MI?

Aranızda Çanakkale Küçükkuyu!ya gitmeyen var mı?İmkanı olupta gitmeyen varsa yazık olmuş.Ama hiç bişey için geç değil ömrünüze ömür katıcak olan bu nezih bölge henüz tam keşfedilmemiş olmasına rağmen sezonda oldukça kalabalık.Küçükkuyu küçük şirin köyleriyle;plajlarıyla hatta şelaleleriyle ama en önemlisi kaz dağının temiz havasıyla sizi mest edecek sağlığınıza sağlık katacak.Hersene yaz tatili geldiğinde ilk uğrak yerimiz olan bu bölge buram buram tarihte kokmakta Zeus altarı ve Asos küçükkuyuya sadece birkaç km uzaklıkta.
Küçük şirin köylerinde kuş cıvıltıları ve bol oksijen eşliğinde güzel köy kahvaltısı yapabileceğiniz çok hoş restaurantlar ve çay bahçeleri var.

Akşamları bir başka güzeldir denizi  her gittiğimde sizlerle yeni bilgiler yeni resimler paylaşacağım.

Burası Yeşil Yurt köyü her yeri tarihle kaplı küçük taş evler ve butik otellerde mevcut.

Küçükkuyu sahil bölgesi akşam yemeği için kesinlikle tercih etmelisiniz balık restaurantları;cafeler;hediyelik eşyaların satıldığı dükkanlar :dövmeci ve lokmacılar burada toplanır akşamüstü.

Adatepe ben gürültüden patırtıdan sıkıldım artık anne elinden çıkmış reçeller:gözlemeler yemek istiyorum tavuklarla keçilerle iç içe olmak istiyorum diyorsanız Adatepe köyü tam size göre.

Meşhur Mıhlı şelalesi tatile gittik bi mangal yapamıcakmıyız dediğinizi duydum.Burası çok otantik doğası hiç bozulmamış muazzam bir bölge kendin pişir kendin ye diye sadece bir restaurant var ve inanın çok keyifli ve lezzetli oluyor .Şelalede hem yüzüp hem hamakta kestirip hemde mangal keyfi yapabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder