13 Aralık 2015 Pazar

SAKLI CENNET GARİPÇE KÖYÜ

Sarıyer'e sadece 6 km uzaklıkta olan bu şirin sahil kasabanın adı Garipçe Köyü.Haberlerden mutlaka aklınızda kalmıştır 3. köprünün ayağının bu bölgeye yapılacak olması kasaba sakinleri tarafından pek hoş karşılanmamıştı.
Ben bu gün buraya Aralığın ortasında olmamıza rağmen gittim ve inanılmaz keyif aldım. Ama  İstanbul'un göbeğinde olup da bu kadar kendini güzel muhafaza edip korumasına şaşırdım.
Burada neler yapabiliriz?3 tane restoran bulunmakta.Ne yeriz derseniz?Sabah gidiyorsanız oldukça zengin bir kahvaltı menüsüne sahip restoranlar var.Zaten 3 restoranda aynı konsepte balık çeşitleri, Karadeniz halkı ikamet ettiği için, Karadeniz yemekleri de bulunmakta.Hatta köy ürünlerini satan şirinlik abidesi bir teyzem, size kendi pişirdiği sıcacık mısır ekmeğinden ikram ediyor.Hem içinizi ısıtıyor hem gönlünüzü.Kendi elleriyle yaptıkları çeşit çeşit lezzetli reçeller, tereyağlar, turşular, mantılar, mısır ekmekleri aklıma gelmeyen bir sürü organik ürünleri var ve o kadar içtenler ki; kesinlikle alıp almamanız önemli değil, gönül rahatlığıyla ikram edip tadına baktırıyorlar.
Yola çıktığımda kimse varmıdır yada ne yaparım, ne yerim diye düşünmüştüm, fakat o kadar kalabalıktı ki; restoranda sipariş verebilmek için epey bekledim.Fiyatlar inanılmaz uygundu, örneğin balıklar,15 TL.'den başlıyor, mevsimi olduğundan çok leziz ayva, kabak tatlısı da bulunmakta.Eğer keşif yapmayı seviyorsanız buyurun bu şirin kasaba sizi bekliyor.İyi eğlenceler.







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder