7 Aralık 2015 Pazartesi

ERKEKLERİN EN SEVMEDİĞİ KIZ TİPİ

Erkek ve kadın doğasının farklı olduğu yıllardır yapılan araştırmalarla da gerçeklik kazandı.Peki neden birbirlerini anlayamıyorlar.Erkekler neden bazı kadınları güzel görmesine rağmen itici buluyorlar?Gelin hep beraber 10 maddede sebeplerini inceleyelim.
Yazılanlar kişiden kişiye farklılık gösterir kimi erkek böyle kadın ister, kimi erkek daha farklı ister..Tabii bazı davranışlar insanların fıtratından gelir.Eğer iki insan birbirini seviyorsa her haliyle kabullenip sevmeli, ilerleyen günlerde (Kadınların gıcık olduğu erkek tipi) ile ilgili bir yazı daha paylaşacağım.Ne olursanız olun eğer gerçekten seviyorsanız yaptığı yanlışlar gözünüze doğru gözükecektir.


1-Dedikodu yapan kadınlar, hatta bazıları içinde kalan havadisi ne pahasına olursa olsun yetiştir-
me derdinde olduğundan yanında( tuvaletim geliyor) diyen çocuğunu duymadığında bi sus be! diye susturabilen oluşum türüdür.

2-Erkeksi davranan kadın.Güçlüdür,tamirden, futboldan, arbadan, argodan anlayabilen kadındır.Yeri gelir yumruğunu masaya indirdimi gık çıkmaz kimseden dominanttır.

3-Ağzından argo'nun küfürün eksik olmadığı, hatta erkek gibi( baba naber), yada( lan ben senin)...
gibi narin bedenlere yakışmayan ağır sözler.

4-(Ben yemekten hiç anlamam valla yemesini billirim.Aaa yok yumurta dahi kıramam).Zengin bir evde büyüme aşamasında fazla şımartılmış tipler.

5-Her gün romantizm isteyen kızlar.İşi abartmış sizden ona her gün şiirler, güller, küçükte olsa hediyeler, almanızı bekler aman dikkat hafta da 1 ile yetinmezler.

6-Ben ölürsem birini sevebilirmisin?Beni unutabilirmisin?

7-(Beni seviyormusun?)Ama hiç söylemiyorsun?

8-Annen mi? ben mi?

9-(Geçen arkadaşım Selma'nın erkek arkadaşı hava balonunda evlenme teklifi etmiş, ama çok güzelmiş yaaa insan şaşırıyor böyle nasıl düşünürler nasıl bu kadar romantik olurlar? dimi aşkıım) Puanlama yapılsa 10 üzerinde 10 alan bir konu kıyaslama yapılması kulaklardan dumanın çıktığı andır.

10-Maaşın ne kadar ki senin? Erkeğin en hassas noktasıdır.Zaten zengin adamın zengin olduğu bindiği arabadan bellidir kimse sormaz onlara.Hep bu kıllıklar garibana dokunur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder