23 Kasım 2015 Pazartesi

Pratik Bilgiler..



Yaşadığı sürece; herkesin bu acı tecrübeyi tattığına inanıyorum.Bende hayatım boyunca hiç yemek yakmayan biri olarak; bugün yaktığım ve dibi tutan tencereyi hayatıma bir kar sayıyorum; çünkü bir bilgiyi daha tecrübe ederek öğrendim.Çok sevdiğim, ayva tatlısını ocağa koydum, yaklaşık 2 saat bir zaman diliminde pişmesi gereken tatlı, 30 dakika daha kalırsa haliyle tencerede dibini tutar, ayvada çöpü boylar.Tencerinin içine bulaşık deterjanı tabletini ve birazda su ekleyerek ocağa kaynatmak için bırakın.5 dakika kaynadıktan sonra ocağın altını kapatıp, 30 dakika ılıması için bırakın, dibi tutmuş tabaka kendiliğinde kalkmış oluyor ki; benim tenceremde bu işlemden sonra süper bir parlama oldu.Hepinize şimdiden kolay gelsin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder