17 Kasım 2015 Salı

CİLT LEKELERİ VE ÇİLLERE VEDA

Bu gün sizlere tamamen benim yaşadığım tecrübemden bahsedeceğim.Biz açık tenli bayanlar güneşe çıktığımızda akşama varmadan çil sayısındaki çoğalmayı gözle görebiliriz.Geçen sene gözümün altında çıkan siğil için doktora gittiğimde bana güneş kremi kullanıp kullanmadığımı sordu hayır dediğimde çok şaşırdı.Beyaz tenli olduğum için yaz kış gözetmeksizin mutlaka dışarı çıkmadan 10 dakika öncesinden güneş kremi sürmeliymişim.Herşey iyi hoşta siğilim ne olacaktı?Doktor bana siğil için 2 hafta sonrasına randevu verdi fakat gitmedim çünkü gerek kalmadı.O gün eczaneye gidip rastgele bir güneş kremi aldım ve bu mucizevi kremle yollarımız kesişti.2 hafta kullandım mucizevi bir şekilde siğil kendi geçti çillerimde inanılmaz bir değişim oldu bütün samimiyetimle söylüyorum görenler inanamadı.35 tl olan bu kurtarıcı kremi bütün eczanelerde bulabilirsiniz..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder